Heeft u een bakkerij of een soortgelijke onderneming?
Onze bakkerij kassasysteem is speciaal ontwikkeld voor ondernemingen zoals cafés, ijssalons en bakkerijen waar gebruik wordt gemaakt van snel afrekenen en gesplitste betalingen.
Wilt u dit bakkerij kassasysteem in Nederland lease klik dan hier
Ons bakkerij kassasysteem is speciaal ontwikkeld om met meerdere bon
printers tegelijk te werken. Zo zal er tijdens het opnemen van bijvoorbeeld
de bestelling ‘2x cola en 2x tosti’ twee bonnen geprint worden. Eén bij de bar
en 1 in de keuken, zo weet de bar dat zij 2x cola moeten klaar maken en de
keuken weet dat zij 2x een tosti mogen klaarmaken.
Natuurlijk kunt u zelf kiezen waar de bon printers staan! Zodat het voor uw
onderneming het makkelijkst is.
De bediening van ons bakkerij kassasysteem is ontwikkeld met de gebruiker in gedachten. Dit houdt in dat alles zo ‘normaal’ mogelijk aanvoelt. Juist omdat het zo gebruiksvriendelijk is bent u expert voordat u dat doorheeft.
Op deze manier kunt u sneller uw klanten helpen!
Onze kassasoftware beschikt over een pin integratie.
Zo worden er fouten voorkomen en wordt er tijd bespaard.
Onze integratie is mogelijk met de volgende pin apparaten:
Ons Bakkerij kassasysteem beschikt ook over de mogelijkheid om kortingscodes en promoties toe te passen! Wanneer het item aangeslagen wordt automatisch de korting verrekend.
Ook kunt u ervoor kiezen om gebruik te maken van klantenkaarten.
Met ons bakkerij kassasysteem kunt u inzien welke medewerker, wat verkocht heeft of juist geannuleerd. Beter gezegd is dat elke actie die uw medewerkers doen, terug te zien is. Dit is handig als iets achteraf verkeerd gegaan is.
Ook beschikt het kassasysteem over een in en uit klok functie. Hierdoor kunt u heel makkelijk de uren van uw personeel inzien. Dit is ook te exporteren naar uw bon printer of zelf een Excel bestand voor uw administratie.
Ook is er met ons bakkerij kassasysteem de mogelijkheid om uw voorraad
bij te houden. Zodra u uw bestelling binnenkrijgt kunt u de barcode op de pakbon
scannen zodat het automatisch in het kassasysteem komt. Natuurlijk kunt
u de levering ook handmatig invoeren.
Wanneer dit item aangeslagen wordt tijden het afrekenen zal het systeem de voorraad
bijwerken. Op deze manier kunt u de statistieken inzien voor elk
product. Bij elke dagsluiting kunt u uw verkoop rapport uitprinten en naar uw
e-mail sturen.
Met ons klantenkaarten systeem kunt u gemakkelijk gepersonaliseerde
klantenkaarten beheren. Zo kunt u kortingen en acties toepassen, maar ook inzien
hoeveel uw klant van zijn of haar klantenkaart verbruikt heeft!
Maandag – Zaterdag:
9:00 – 22:00
zondag:
12:00 – 20:00
Buiten deze tijden is onze klantenservice 24/7 te bereiken.